je to dáno...

3:24 PM

Tak... dneska vám napíšu něco k tomu kam jedu a kdy jedu. Myslela jsem si, že když mi bylo člověkem co nám zajišťoval ubytování napsáno... ať si napíšu do mezinárodní kanceláře k mému studijnímu programu kde a kdy si můžu vyzvednout klíče k mému pokoji na Rasmus Rask... že mi taky odepíšou a podle toho se s nimi domluvím na klíčích. 
  • od 1.8. mám ubytování na Rasmus Rask (platím celý srpen)
  • 13.8. nejpozději musím dorazit do Odense, Denmark
  • 14.8. začínáme ráno v aule přivítáním
  • díky ubytování jsem chtěla jet dříve a zahrát si na průzkumníka - omrknout to tam, dozařídit se na pokoji, courat se městem a fotit... a tak
28.7. jsem jim psala jak mi bylo řečeno. Přišla mi odpověď že mi napíší po 1. srpnu až se kolegyně vrátí z dovolené. Nějak podivně měli celý červenec zavřenou kancelář. Mail mi přišel dneska. Že jak mi dříve psali tak klíče tam budou 12 a 13. srpna od 10:00 do 18:00. No, to je sice super... ale proč mi to teda nemohli napsat hned v tom prvním mailu... když to zjevně viděli. Já čekala nějakou změnu takže jsem si počkala na ten další mail. Lístek na vlak jsem si teda samozřejmě taky neobjednala protože přijet do Dánska a nemít tam kde bejt (mno, ubytování v Cabinn co nám bylo doporučováno je 495 DKK za noc = cca 1700,- a to se mi dávat nechce... i když to snad bude to nejlevnější ubytko tam).

Výsledek tedy je, že teď už mi bylo domlouvání se na klíčích k ničemu protože jsem nečekala (pravda, moje blbost, že jsem si to tam nepřečetla už tenkrát - někdy v březnu - když jsem koukala jak tam pojedu... letadlo x vlak... a na ceny) že musím lístek koupit 3 dny předem. Naivně jsem si myslela, že tak den - dva stačí... a ne že v úterý můžu koupit lístek nejdřív na pátek (sobota ráno by byl příjezd tam). Navíc jsem nečekala, že je to s těma lístkama tak drsný. Šla mi koupit jen sobota nebo až pondělí. 

Takže ČR opouštím večer v pondělí 12.8. a dojedu tam ráno 13.8.

Moc mě to nepotěšilo ale hlavně, že tam stíhám dojet včas, konečně mám daný datum, koupenej lístek na vlak, mailem to mají nahlášený, mám jistotu že budu mít klíče hoďku a půl po tom co vystoupím z vlaku... bez nějakých domlouvacích komplikací... a můžu v klidu balit (no, spíš stejně se stresovat abych to stihla :-D ). A vidíte to... já ani nejsem schopná odjet do zahraničí dřív než musím :-D a to ani když se moc těším. Všechno řeším na poslední chvíli... zrovna jako nějaké eseje a práce do školy :-D.

A nebojte, krom tohohle žbleptání o tom jak jedu pozdějš než jsem chtěla... pomáhá mi to smířit se s tím a nebejt z toho smutná... bude dneska snad i další článek :-).

You Might Also Like

0 komentářů