Sweet Saturday

9:31 PM


Takže… moje sobota… byla docela napružená. Máti naštvaná, já nasr*** a jeden idiot na závěr večera… asi tak.
Slibovala Forum a pak mě klidně chtěla nechat dřepět doma a jet si s kamarádkou na Klíši (což s rýmou a krkem neni zrovna nejlepší nápad abych provozovala) a ke kámošce Mirce… takže mě dorazila, že místo courání po Foru společně bude ona v trapu a já doma na prdeli… přitom jsem už provozu schopná.
moje psí láska
Nakonec slibovala v 1 že Forum ve 2 s Mirkou… pak že ve 2 ne, že pozdějc… a nakonec se na 4 sebrala, že jede k ní… no to mě dorazila. Tři hodiny jsem čekala co jako bude a ona si pak jede pryč. Tak jsem se naštvala, napsala Míše a vypadla kolem pátý až téměř do pulnoci ven.
sobotní… rádoby oběd (salát mix, rajčata, celozrný rohlík, lučina s vlákninou)
Teda předtím jsem ještě zblajzla zeleninu s celozrnym rohlíkem s lučinou… abych jako neumřela hlady když budem do noci někde lítat. (Stejnak jsme se kolem devátý stavovali v Mekáči na fajnovce… Mišul cheese, já McSmažák. Jsme umírali hlady mno. Ale zas to člověk vyběhal protože jsme prakticky šli do města pěšky z Dobětic… na Severku a pak dolu k Bohemce v pruběhu večera.)
rozkvetlé stromy v parku
Tak jsem aspoň jako trubka nedřepěla doma večer… a jsem teda zvědavá jestli se mamka sklidní a do toho Fora pudem nebo si pudu po Takku šmejdit sama protože když už zas přišla nálepková akce 15,20,25 a 30% tak se tam teda podívat chci a čím dřív tím líp protože pozdějc se něco co by padlo do oka ve “vybílenym” obchodě blbějš hledá… kolikrát by člověk něco chtěl ale za tu cenu to nekoupil a když na to má slevu tak nic spešl neobjeví. V PO akce končí a já teda na čarodky budu po škole spíš řešit abych měla nachystaný s sebou jídlo, pití, něco na sezení, oblečení k ohni… pak výrobu čarodějnice, dřevo na oheň apod. Tipuju totiž, že na to s Míšou budem samy… jako se stalo kolikrát.
Ještě se pak můžu zabednit doma a čučet na seriály.

You Might Also Like

0 komentářů