my Prague trip… Code Mode Spring 2012

7:13 AM


Výlet to byl super… jen jsem si kromě zážitků, fotek a věcí přivezla ke kašli taky pěkný nachcípání takže si teď připadám jako chlap co umírá na rýmičku protože horečky nemám ale i tak je mi strašně… nos sedranej, dutiny ucpaný, uši zalehlý a celej ten tlak mi jde na hlavu, do očí a do těc uší taky. Se bojim abych zas neměla zánět středního ucha z toho. Děs běs.
Ale k výletu… ve čtvrtek jsem dojela k Veru (se kterou jsme se neviděli asi rok a půl… prostě věčnost), nechala si u ní věci a vyrazili jsme společně na Code Mode. Prolezli budovu… okoukli všechny prodejce… Veru si pořídia motýlkový naušničky a já další pytlíček od Kus Kus – jeden už doma mám tak aby nebyl tak opuštěnej :-). A když jsme si to pořádně prolezli tak jsme se vypravili do Palladia.
Tak jsme prolezli pár obchodů (Ann Christine, HM, Tally Weijl, CA… a nevím co ještě), Veru jsem zatáhla do Lush a ve Starbucks marně pátrala po tumbleru, který jsem nakonec v pátek koupila v S. na Václaváku.Taky jsem Veru přivedla na Bubble Tea.
Můj je ten bílej protože jsem si dala mango mléčný s kuličkama mango, maracuja a jahoda… no a V. měla mléčnej borůvkovej s nevíme jakýma kuličkama. Už se těším jestli nám opravdu otevřou BT v Ústí. Musím říct že ačkoli minulá kombinace nebyla špatná… normální jahodový s nevím jakejma kuličkama… tak tahle byla naprosto super. Totálně tu předchozí převýšila a rozhodně si to chci někdy zopakovat.
Po Paládku jsme byli utahaný jako koťata takže jsme zamířili k Veru… a to v dešti kterej nás chytnul hned po vylezení z obchoďáku. Dorazili jsme teda uplně mokrý, šli se sušit, převlíkat a pak jsme si i s její ségrou a mamkou sedli v obýváku k televizi s čajem, vínkem, a dobrotama v podobě sýrů, šunky, čipsů, zeleninky (paprika a spol). S Veru jsme si pak časem zalezli k ní do pokoje (jelikož rovna neměli doma tátu tak sestru s kterou pokoj sdílej přestěhovala k mamce), kecali a nakonec vytuhli u Sexu ve městě.
V pátek byla na programu snídaně, hudba, mapy.cz, stahování TVD a Secret Circle, líčení, hledání obchodu kde jsem si našla že maj levný BUILT obaly na netbooky a Starbucks na Václaváku. Když jsme se vrátili tak jsme ještě šli na procházku s Roxy (Verunky yorkšíračka… která mimochodem umí dávat pac, dělat mrtvolu, plácnout si, válet sudy, plazit se a už nevím co dalšího… a nerada dává pusinky i když mě zatímco jsem spala údajně jednu dala), pak si ještě na čas v klidu sedli a kolem půl 2 jsem vyrazila na nádraží směr Brno (na poslední doupátko v tomto školním roce.. další bude až v září) a Veru na poradu do práce :-).
Tak a ještě fotky…
VŠECHNY FOTKY ZDE: Code Mode Spring 2012

You Might Also Like

0 komentářů