INSTALIFE

10:51 PM

Kdo mě sledujete na instagramu [děkuju moc :-)] tak máte trochu přehled co se tak u mě asi děje a pro ty z vás, kteří mě tam nesledujete tak je tu malý přehled za poslední... asi týdny. 


musím vám prostě ukázat úžasnou veverku co mi visí na zdi // obyč nádobí z IKEA "vylepšeho" fixou na porcelán // pěstuju bylinky ve skvělých samozavlažovacích květináčích // přišla mi výhra :-) plakát od cicavkleci a vicebarev




užívala jsem si jahod, prostě je miluju, s čoko polštářkama a jogurtem jsou nejlepší snídaně vůbec // jahodová limča na pokecu s kamarádkou, která už 5 let bydlí v UK a přijela na chvíli do ČR na návštěvu



konečně čas na bubble tea frozen - jahoda s broskví // kafe s kamarádkou, pak oběd a do práce // najednou vykvetla jasně žlutě // těšení se na Majáles



užila jsem si s holkama Ústecký Majáles... Kingswood cider, trdlo, tortilla, UDG a další


Elle s péčí na nehty od Sally Hansen, to prostě potřebuju // byl den knih takže Paper Towns // odevzdala jsem bakalářku, teď napjatě čekám na posudky // bezvaný tenisky v krásný barvě i když mamče se nelíbí


musím vyrazit ke s stromu nejen s mobilem, ale konečně i se zrckou // měla jsem děsnou chuť na čokoládovou zmzlinu aneb učení se musí umět zpříjemňovat // další změny - žluté boxy a závěsy

You Might Also Like

0 komentářů