TV SHOW TIPS IV: DRAMA, HISTORIE

10:21 PM

HOW TO GET AWAY WITH MURDER

Tak tenhle boží seriál jsem zkouknula během pár večerů. Je o partě studentů práva, kteří začnou pracovat pro svou vyučující a tak pomáhat klientům na svobodu. To zní ještě v pohodě viďte? Také že ano... dokud se nezapletou do vraždy jedné studentky. Pokud hledáte seriál kde se pořád něco děje a dokáže vás překvapit tak tohle je přesně pro vás.

HOMELAND

Nikdy mě nějak extra teroristi nezajímali. Název tohoto seriálu jsem znala dlouho, ale nikdy jsem nepátrala o čem je. To až do dne kdy přišla na návštěvu "teta" a povídala mamce právě o Homeland. Řekla jsem si, že si to tedy stáhnu a dám tomu šanci. No, dopadlo to tak, že Homeland sleduje celá naše rodina včetně známých, kteří posílají záhadné SMSky bez podpisu a my pak s mamkou přemýšlíme kdo kvůli ní na to začal koukat. Čekejte agenty CIA, špionáž, zvraty atd. Na závěr třeba ještě dodat že Claire Danes je úžasná herečka a její postava Carrie taktéž.

EYE CANDY

Tahle bomba od MTV mě dostala. Lindy, která s počítačema válí... je to vlastně hackerka, se na radu kamarádky přihlásí do aplikace na randění jménem Flirtual. V klubu se potká s pár chlapy a v zápětí jí začnou chodit zprávy od někoho koho ten večer potkala a kdo je zároveň masovým vrahem. Tento vrah je jí posedlý protože si myslí, že je ta pravá a Lindy za pomoci jednotky proti cyber zločinu se mu snaží přijít na stopu a poslat ho za mříže. PS: Ten polda co jí pomáhá je vážně kus.


THE MUSKETEERS

Asi jistě znáte Tři mušketýry od Alexandra Dumase. Tento seriál se jeho knihami inspiruje a nechává naše hezouny řešit různé případy, pletky proti králi atd. Zajímavostí seriálu je, že se natáčí u nás v České republice a vy se tak můžete dokonce přihlásit do komparzu pro příští sérii nebo herce potkat při loukách Prahou. Já osobně si při seriálu říkám věci jako "hele, českej les" a "hele, českej zámek" a kochám se tím jak to u nás vypadá hezky. Pokud znáte nebo až se na to podíváte tak mi prozraďte co říkáte na Aramise? Ten chlap je prostě k sežrání.

NASHVILLE

Lalalala lalala laaaa. Trocha hudby nikdy neuškodí a zvlášť v hudebním seriálu odehrávajícím se v Nashvillu, kolébce Country music. Tady nikdy neodolám Gunnarovi a Scarlett společně (aneb Fall Into You, If I Didn´t Know Better) nebo Scarlett samotné (Black Roses). Jejich písně prostě miluju. Navíc tu hraje Hayden Panettiere, kterou mám dlouho ráda (můžete jí znát třeba z Heroes) a také Jonathan Jackson (Hříšný tanec 2, Tajemství nesmrtelných). Co víc chtít :-).

DOWNTON ABBEY

Downton Abbey jsem začala sledovat někdy před Vánoci, když jsem zrovna neměla na co koukat a dostalo mě to. Tento seriál je britské historické drama, které začíná v roce 1912 potopením Titaniku a smrtí dědiců panství Downton. Setkáme se tu s rodinou Crawleyových a jejich služenictvem. Spousta postav mě během sledování chytla za srdce a občas jsem si oblíbila i ty, které jsem ze začátku moc nemusela... jako například lady Mary. Nejlepší ze všech je ale stejně Maggie Smith (Harry Potter například) v podání hraběnky Violet. Její repliky stojí za to!

ORANGE IS THE NEW BLACK

Posledním seriálem, který vám dnes představím je Orange Is the New Black sledující osud Piper Chapman, která je za převážení peněz s obchodu s drogami umístěna na 15 měsíců do ženské věznice s minimální ostrahou. Každá epizoda (i když si tím nejsem úplně jistá) se soustředí na jinou vězenkyni a ukazuje nám záběry z její minulosti. Dozvídáme se tak o jejich životě před věznicí a proč se do ní dostaly. Seriál má spoustu zajímavých postav a s některými se dá do jisté míry i sympatizovat. Já osobě dokážu pochopit třeba někoho kdo se necítí být ve svém těle, chce se nechat předělat na ženu a tak spáchá podvod s kreditkami... nebo že Piper udělala chybu a láskou zblbnutá pomohla ženě zapletené do drogového kartelu. PS: Očekávejte i lesbické sexuální scény.

You Might Also Like

0 komentářů