SICK LAZY DAYS

5:22 PM


 toulky po Brně než začal Con-ec // zajímalo by mě kdo si tam kreslil

 Brno // Tiger Store... zas jsem se cítila trochu jako v Dánsku // kino :-), dokonce už měli i sýr+šunka popcorn a ne jen slaný

Omlouvám se, že teď nejsem moc akční, ale co jsem se minulou neděli vrátila z Brna tak jsem ulehla s antibiotikama. V pondělí jsme s mamkou ještě šly do kina na Tři bratry, v úterý mi bylo ještě dobře... no a přes noc se mi rozjel krk tak, že mi nedal spát a ani jsem mluvit nemohla. Fotky z conu v Brně čekejte někdy později :-).


frisbee na hraní s Flamem // čtení a dárečky/vzoreček

Ještě příjemnosti před Brnem. Spousta jahod takže jsem pekla, dělala smoothies a dávala si bezva snídaně. Přišla mi Mockingjay brož a řetízek s relikviemi smrti z HP. Vracela jsem knížky z knihovny a zaskočila si na zmrzku - jahody a šmoula.



You Might Also Like

0 komentářů