never give up!

8:00 PM

Kdybych si kousala nehty... napsala bych vám, že si je asi napětím ukoušu. Čekám na výsledky z písemné zkoušky Morfologie AJ a fakt doufám, že budou už zítra. Teoreticky mi zkouškové skončilo dneska... jen se čeká na výsledky eseje na Britská kulturní studia II, překladu... pak týhle zkoušky... a jen zítra donést do školy esej obohacenou o citace. A budu mít prázdniny :-). Celkově tohle zkouškový asi bylo nejvíc pohodový ze všech... dost jsme dělali v průběhu semestru totiž :-). Na závěr pár fotek z posledních dní. Stále se učím a hraju si se zrcadlovkou.



You Might Also Like

2 komentářů

  1. Tak doufám, že ti všechno dopadne úspěšně. :) Mě tohle zkouškové už vytáčí, táhne se ... :D, taky jsme dost dělali během semestru, ale k tomu byly ze všeho i souhrnné zkoušky, ale zase obtížnost se lišila ... kdybych to měla shrnout, tak nebylo nejhorší. :) Čekám na výsledky jedné zkoušky a zítra píšu poslední, načež bych už měla taky mít prázdniny, aspoň než bude čas začít konečně dělat na bakalářce. :D
    Jak jsi spokojená s bobble lahví? Taky jsem si ji uvažovala pořídit. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to taky držím palce... já se asi zbláznim napětím jak dopadla ta včerejší... mohl by trošku s výsledkama pohnout :-D.
      S bobble spokojená jsem. Doma s ní ale nepiju takže ten fltr mám už docela dlouho... nějak od října... na další semestr budu muset vyměnit :-). Normál vodu nepiju... mám jí ochucenou sice lehce ale prostě mít musím. Tady nevím jestli to je prostě placebo efekt nebo fakt... ale normál mi chutná. Asi to ale bude fakt... spolužačka říkala jak jí někde přefiltrovala fakt hnusnou těžkou vodu.

      Delete